USŁUGA POMOCY ZDALNEJ
Czemu i kiedy korzystać z pomocy zdalnej
Większość komputerów wykorzystywanych obecnie w firmach jest podłączona do łącza Internet. Oprócz powszechnie znanych zalet korzystania z globalnej sieci jest z pewnością możliwość zdalnego dostępu do komputera. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań w tej dziedzinie nasza firma jest w stanie bezpiecznie usuwać problemy w Państwa komputerach niezależnie od ich lokalizacji. Pozwala to zaoszczędzić cenny czas, który zwykle przeznaczony jest na dojazd do Klienta.
Cały proces odbywa się pod pełną kontrolą użytkownika komputera, a połączenie jest szyfrowane. Dodatkowo serwisant nie ma dostępu do kluczowych elementów systemu (takich jak rejestr), co podnosi bezpieczeństwo usługi, a ponieważ aplikacja dostępowa nie jest instalowana na komputerze unikamy jego „zaśmiecania”. Użytkownik w dowolnym momencie może zakończyć zdalną sesję pomocy.
Jak wygląda procedura pomocy zdalnej
Nawiązanie połączenia z naszym serwisem nie wymaga, żadnej fachowej wiedzy i sprowadza się do kilku prostych kroków:
- Kontakt telefoniczny lub mailowy z pomocą techniczną firmy BitHelp, w celu ustalenia właściwej ścieżki rozwiązania problemu.
- Pobranie i uruchomienie aplikacji dostępowej BHPomoc.exe
- Podanie inżynierowi pomocy technicznej numeru identyfikacyjnego (ID) oraz hasła dostępowego.
- W razie konieczności, zezwolenie na sterowanie komputerem.
Pogotowie komputerowe
szybkie i skuteczne usunięcie usterki, oprogramowanie,
sieci komputerowe.Telewizja przemysłowa
monitoring budynków,
mieszkań i lokali użytkowych,
przedszkoli i żłobków.Wzmacniacze GSM
instalacja wzmacniaczy sygnału sieci telefonii komórkowej GSM.