fachowa pomoc
teleinformatyczna

Zamów pomoc online


WDRAŻANIE, SERWIS ORAZ SZKOLENIA Z PROGRAMÓW PŁATNIK ZUS, e-PFRON

Każda firma zatrudniająca powyżej 5 pracowników powinna dokonywać płatności składek ZUS drogą elektroniczną, za pomocą programu Płatnik.

Pracodawcy zobowiązani do wpłat lub zwolnieni z wpłat na PFRON powinni składać deklaracje lub informacje Zarządowi Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przez teletransmisje danych w formie dokumentu elektronicznego, za pomocą programu e-PFRON

Zakres pomocy

Oferujemy fachową pomoc dla powyższych aplikacji z zakresie:

Instalacja i konfiguracja

Zapewniamy fachową i bezproblemową instalację programu na komputerach w siedzibie Państwa firmy. Podczas wdrożenia odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Pomożemy również w uzyskaniu podpisu elektronicznego, który jest niezbędny prawidłowej pracy programu umożliwiając przesyłanie dokumentów za pośrednictwem sieci Internet.

Serwis i szkolenia

Zapewniamy pełny serwis zainstalowanego oprogramowania w zakresie prawidłowego funkcjonowania, bezpieczeństwa danych, certyfikacji oraz zarządzania hasłami (w tym odzyskiwanie haseł).

W ramach wdrożenia przeprowadzimy szkolenie osób upoważnionych do obsługi aplikacji.

Organizujemy również indywidualne lub grupowe sesje szkoleniowe dostosowując ich temat do potrzeb użytkowników.

W celu zaoszczędzenia Państwa czasu, większość prac serwisowych oraz kursy jesteśmy w stanie wykonać zdalnie, za pomocą dedykowanej, bezpiecznej aplikacji.

Usługi certyfikacji

Pomagamy w przygotowaniu odpowiednich dokumentów i dostarczeniu ich do centrum certyfikacji.

W przypadku korzystania kart chipowych (np. Certum Płatnik) skonfigurujemy komputery do współpracy z czytnikiem oraz certyfikatem kwalifikowanym.

Zmiany w programie płatnik

W związku z uruchomieniem 28 grudnia 2012 nowej infrastruktury techniczno-systemowej systemu Elektronicznej Wymiany Dokumentów w ZUS, konieczne jest wprowadzenie zmian w konfiguracji programu Płatnik 8.01.00A. Zmiana dotyczy certyfikatu PE-2-ZUS-EWD.pem. W przypadku posiadania poprzedniej wersji certyfikatu (PE-1-ZUS-EWD.pem), użytkownik otrzymuje następujący komunikat błędu:

„Nastąpił błąd podczas wysyłania zestawu dokumentów!

Przesyłka nieprzyjęta do ZUS. Od dnia 19.02.2013 wysyłki należy dokonywać z nowym certyfikatem PE-2-ZUS-EWD ustawionym w Płatniku. Prosimy o aktualizację zgodnie z instrukcją ze strony www.zus.pl z sekcji Obsługa klientów/Program Płatnik i ponowną wysyłkę dokumentów”

Szczegółowa instrukcja zmiany konfiguracji programu Płatnik niezbędnej do automatyzacji wysyłki na nowe adresy dostępna jest w dziale Pomocy Technicznej BitHelp.

Jednocześnie został uruchomiony nowy serwis www służący do przyjmowania dokumentów ubezpieczeniowych bez wykorzystania programu Płatnik. Aktualne adresy serwisu to:


https://www.ewd2.warszawa.zus.pl/
https://www.ewd2.wroclaw.zus.pl/

Pobranie programów